Zaštita privatnosti
U ime Wincado obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke
neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora
uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste
za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni
su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni u Wincado (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
U slučaju promene bilo kog ličnog podataka (npr. mesto stanovanja, adresa dostave)
koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promeni obavestiti Wincado .
U slučaju promene o kojoj nije obavešten, Wincado ne odgovara za bilo kakve
nedostatke u pogledu narudžbine odnosno isporuke proizvoda.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem
javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema,
kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako
kompletni proces naplate obavlja na stranicama Institucija. Niti jednog trenutka podaci o
platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Prava i obaveze potrošača
Obaveštenje o pravima i potrebama potrošača
Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna sa osnovnim obeležjima robe
(proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu
izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i
garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe
ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu
postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po
osnovu saobraznosti.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što
obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni
nesaobraznosti zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da
raskine ugovor u pogledu te robe.
Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće,
Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako.
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled
nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno
obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu
i mestu primanja reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku
od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori
Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži
odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i
rok za rešavanje reklamacije.
Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana
podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje
reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. S toga će potrošača
svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora
Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore
spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnoti potrošača
smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da
udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača
u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije
obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost,
koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje
reklamacija moguće je samo jednom.
Saobraznost se daje isključivo na ispravnost robe a ne na njenu funkcionalnost jer se
podrazumeva da je Potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se
saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve potrošača u
okviru deklarisanih tehnickih mogucnosti propisanih od strane proizvođača. Od
potrošača se očekuje da kupljeni proizvod ne izlaže štetnim dejstvima (duvanski dim,
ekstremno prašnjave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije i sl.).
Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe će se otklanjati
isključivo na teret potrošača.
Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo
usled transporta nakon isporuke, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled
nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o
upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo
krivicom potrošača ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, ukoliko je proizvod
vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač je
dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku
neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na
kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.