Reklamacije i povrat robe
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,
wincado je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije.
Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: office@wincado.rs
Obavezno navedite sledeće podatke:
-ime i prezime
-e-mail adresu
-broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.
Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe (Bex).